mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

mamma

Kategori: Allmänt

vad skriver man när det som hänt inte går att formulera. När det gör så fruktansvärt ont att bara yttra orden. När hela kroppen spänns och ansiktet grimaseras vid blotta tanken på olyckan, på dig. Sorgen värker i hela kroppen och det enda jag vill är det jag inte kan få - att få krama, prata, vara nära dig igen. för plötsligt, för hänsynslöst, för tidigt, för fel, för hemskt, för sorgligt, för brutalt, förjävligt för att ens förstå.
 
Jag älskar dig mamma.
 
 

KOMMENTARER:

  • amanda säger:
    2014-04-27 | 20:42:51
    Bloggadress: http://aal.blogg.se

    ...när orden räcker till.
    Jag tänker på dig och skickar kramar så mycket det bara går. <3

  • amanda säger:
    2014-04-27 | 20:43:40
    Bloggadress: http://aal.blogg.se

    ...när orden inte räcker till.
    Jag tänker på dig och skickar så många kramar det bara går. <3

  • Malin säger:
    2014-04-27 | 22:42:11

    Ofattbart. Jag tänker på dig, malin och resten av familjen <3 Många kramar

  • Rebecka säger:
    2014-04-27 | 23:37:54
    Bloggadress: http://beckaa.webblogg.se

    Alla mina tankar går till er, miljoner styrkekramar och kärlek <3

  • Anna säger:
    2014-04-28 | 15:29:59

    Det är så overkligt... massa kramar och kärlek till dig, malin, din pappa och alla andra i familjen! <3

  • Carin säger:
    2014-04-29 | 01:48:47

    Det är så fruktansvärt och sorgligt. Jag tänker på er hela tiden och jag är säker på att jag inte är ensam om det. Massa kramar till er.

  • Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma säger:
    2014-04-30 | 23:39:45

    STOR KRAM

Kommentera inlägget här: