mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Tacksamhet

Kategori: Allmänt

jag är så tacksam för allt mitt fina födelsedagsfirande jag fått. Alltifrån Grattis meddelanden på facebook, blombud från vänner och familj, grattiskramar från nära vänner, fina presenter som passar mig helt perfekt, en kväll med festligheter och fina vänner, en födelsedagssång på morgonen, ballonger & serpentinter att sätta på cykeln på väg till frukostbuffé, god mat och tårta tillsammans med mina roomies och sist men inte minst en hemmagjord tavla av de sistnämnda. 
 
 
Det blir lätt att glädjas och vara tacksam för det man har istället för att vara ledsen för det man inte har när man har en så fin omgivning som jag har. Alla som borde känna sig träffade, känn er träffade, jag tycker så mycket om er. Kärlek till att jag fått så mycket kärlek från er!
Kommentera inlägget här: