mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Vart tog solen vägen?

Kategori: Allmänt

visst längtar man till solen. längtar tillbaka till solfyllda dagar på landet där tiden inte spelar någon roll, man bara gör saker, gör ingenting, äter god mat, dricker cava på terassen vid den nya gäststugan i eftermiddagssolen. och jag längtar efter att ha dig bredvid mig när jag sitter där och njuter.
 
Varje vecka som jag kollar på väderprognosen inför kommande vecka är det 7 dagar med mörka moln som visas på SMHI:s app i min telefon. jippi. Trots det skiner solen vissa morgnar och man får en liten D-vitaminkick efter en löprunda med sol i ansiktet och cykelturen till skolan känns lite lättare när regnet inte hänger luften. Nu kommer min helg förgyllas av besök från pappa och min faster Eva, ska bli fint att ha dom här och visa (framför allt Eva som inte varit här) vårt Uppsala.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: