mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Challenge me

Kategori: Allmänt

Det är nya utmaningar på inkommande nu. Sommaren har såklart flugit iväg, och den har innehållit så otroligt många roliga stunder och enligt mig har solen skinit ganska mycket den här sommaren. Jag är nöjd, jag har fått träffa de flesta av mina närmsta vänner fler än en gång vilket betyder mycket när det var över tre år sen jag sist var hemma i Norrköping en längre stund. Annat nytt och spännande har också hänt i sommar och om en vecka börjar den största utmaningen jag stått inför på länge, då smäller Välkomstveckan igång på Masterprogrammet i Hållbar utveckling vid Uppsala universitet där jag ska gå i två år framöver!!
 
Det var längesen nu, som man stod med ett helt gäng främmande människor bredvid sig med bara aningar och förhoppningar om vad som komma skall. Det ska bli kul och skönt att ta ett hopp ut i det okända igen, jag är säker på att det kommer föra en massa skoj och nyttigheter med sig. Och så vet jag att jag har så många fina i min närhet som hjälper och stöttar mig om det blir tufft.
 
 
Kommentera inlägget här: