mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

ett uppehåll från vardagen

Kategori: Allmänt

Ja, jag fick i dagarna ett ofrivilligt break ifrån vardagen. Fick konstiga smärtor i sidan av magen upprepade gånger(började på tisdagen) och tredje gången så åkte jag och Malin in till akuten i natten för att ta reda på vad det var för nåt. När jag väl var där tyckte jag det var lite jobbigt för då hade smärtorna gått över, som vid de andra gångerna jag fått ont. Men efter utfrågning och undersökning från läkaren kom han fram till att det var njursten. Han förklarade att man kan få helt smärtfria perioder när man har det och sen kan man få väldigt ont i flera timmar i sträck också.  Så det kändes skönt att mina symtom stämde in på sjukdomen och att ha det fastställt.  Jag fick med mig lite tabletter som ska hjälpa mig bli av med stenarna och även smärtlindring. Nu mår jag i princip som vanligt igen och tog mig ut på en skön joggingtur i solen till och med.
 
 
Kommentera inlägget här: