mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Frukost som gör gott

Kategori: Allmänt

Morgnar. När man får njuta av dem, är de så härliga, speciellt efter att man har haft en tuff period i skolan så att datorn har varit tvungen att åka fram i samma stund man kliver ur sängen.
Idag var en skön morgon, mina skolarbeten är snart klara så jag kan med gott samvete äta frukost utan arbete som skriker på mig. Njöt av en frukost med citronyoghurt blandat med keso & så hade jag i apelsin, päron, blåbär och valnötter i. Till det tog jag ett glas citron&ingefärsvatten & en god kopp kaffe såklart.
 


brukar i vanliga fall inte ha färska bär såhär års men dessa fina blåbär kostade 15 kr för 300 g på vårat ICA! kunde inte motså med lite lyx.
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: