mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Torsdagens bestyr

Kategori: Allmänt

Vilken skön morgon, den har susat förbi, mycket på grund av att jag sussat lite längre än vanligt. Efter sovmorgonen tog jag en liten kopp kaffe med kokosolja i (gott faktiskt!) och gick ut på en kort löptur. Efter det har jag tyvärr slängt i mig lite yoghurt med frukt och granola och gjort mig i ordning. Hade visst inte så bråttom som jag trodde eftersom jag hinner skriva detta! 
Ska åka in till Smålands där det bjuds ämbetsmannalunch och sen ska jag, Carro och Ida dansa in vår ledighet uppe i köken genom att förbereda inför flyxen imorn, empanadas, tacopajer, pesto, fröknäcken och massa mer ska fixas! Om nån är sugen på att jobba med oss imorn är det fritt fram :D

gårdagens frukost. För att frukostbiler är härliga. 

 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: