mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Nya utmaningar

Kategori: Allmänt

Idag kom antagningsbeskeden till alla nervösa studenter och blivande studenter i Sverige. Jag har inte varit särskilt nervös inför mitt antagningsbesked, inte tänkte på det särskilt mycket utan försökt att låta det vara och inse att jag inte kan ändra beskedet hur mycket jag än oroar och tänker på det. Men igår blev jag nyfiken på när beskeden skulle komma och fick veta att det var idag & efter att Becka skrev och fråga om vi kommit in på det vi ville gick jag in på antagning.se och märkte att jag faktiskt var nervös och väldigt gärna ville se ett Antagen under min ansökan till masterprogrammet i Hållbar utveckling vid Uppsala Universitet. Och efter nån sekunds oro när jag såg lite röd text såg jag att det, bredvid min ansökan var grön text & jag var antagen! YAAAY
 
Mer om detta en annan gång. Nu ska jag ut och fira med middag på Burgers and Bangers med pappa. 
 

excited
 
Kommentera inlägget här: