mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Tacksamhet för vänskap

Kategori: Allmänt

Att få sitta i sommarkvällen i Norrköping och dricka rosé med sina vänner, eller sitta på ett golv och bygga lego eller dricka kaffe tillsammans och prata om allt och inget, & att veta att man inte säger hejdå för flera månader när man säger hejdå, utan man ses snart igen! Det är Något jag saknat när jag varit iväg och jobbat på annat håll. Även om Gävle också har varit fantastiskt på många sätt & nu är det andra vänner jag saknar istället såklart.
Men jag är så tacksam för det jag har här!





 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • amanda säger:
    2015-07-06 | 15:14:02
    Bloggadress: http://aal.blogg.se

    Åh vad härligt!!
    Så fin bild på dig också <3

    Svar: Tack <3
    Maria Andersson

Kommentera inlägget här: