mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Changes

Kategori: Allmänt

Förändringar är oftast bra! De ger en lite nytändning,gör så att man kan se saker från ett annat perspektiv & ibland öppnar de upp för nya möjligheter.

Efter att jag haft en härlig dag med min Lollo - Carro, fick jag inspiration till att göra om i mitt rum och förnya. Perfekt kvällsyssla! På cykelturen tappade jag lusten men sen när jag kom hem hann jag knappt packa upp dagens inköp innan jag hade börjat stöka om  i rummet. Plötsligt händer det liksom. Det blev inte världsomväldande förändringar men flyttade på sängen och lite byråer och på min klädställning och så rensade jag, torkade och gjorde det fint i hela rummet. & gud så skönt det är efteråt, känns som ett nytt rum nästan. & det resulterade även i (som jag hade hoppats) en stor, eller ja, större), öppen yta på golvet med plats för yogamattan, perfekt!
 
 


 
 
 
Kommentera inlägget här: