mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Examen i Kostvetenskap

Kategori: Allmänt

Idag fick vi ett mejl där det stod att vår uppsats Studenters förhållningssätt till hållbar livsmedelskonsumtion och produktion - skriven av Maria Andersson & Rebecka Schink, är godkänd. Vad skönt då tänkte jag, funderade inte så mycket mer på det. Inte förrän jag fick ett Grattis samtal kom jag på att jag nu faktiskt är godkänd på allt jag gjort under de här tre åren och därmed har en Kanditatexamen i Kostvetenskap. shit. Betyder det här att jag ska kunna allt det jag läst under de här tre åren, att jag är kostexpert (som våra lärare så fint kallar oss) och att jag ska kunna jobba med detta ute i den riktiga världen!? 
 
Jag är stolt över mig och Rebecka som klarat den här sista kursen på ett relativt lugnt sätt! Inga dramatiska fel har gjorts och vi har inte behövt sitta alltför sent på dagarna. Lite frustration på slutet blev det dock, men det gör inget nu när vi vet att vi är godkända! 
 
 
 

ett tag sen vi lämnade in första utkastet, men glada var vi iaf :D!
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: