mariawalkerandersson.blogg.se

En blogg om en Kostvetares tankar kring mat, hälsa och träning och livet däremellan!

Who'll stop the rain?

Kategori: Allmänt

Regnet har fallit ner lite för mycket de senaste dagarna tycker jag! Kanske är det vädergudarna som försöker få mig att förstå att det är bra att ha ett regnställ... men, jag tror jag trotsar dom lite till! 
 
Denna vecka är det opponeringsarbete för mig och Rebecka. Vi ska läsa en C-uppsats från några som gick c-kursen förra året men inte gick upp med uppsatsen så vi vet inte vilka det är vi ska opponera på. Kanske är det bra kanske inte.. Vi har skjutit upp vår pluggdate tills när det slutat regna, och det verkar faktiskt bli lite ljusare på himlen nu!
 

tog en kvällspromenad vid tiotiden igår, så ljuvligt och grönt, bara ett stenkast hemifrån
 
Senare idag ska vi ha avtackning för oss som satt i styrelsen till Culina (vårt studieråd) förra året och på kvällen är det dags för Pubjobbarsexa för de som jobbat 4 gånger eller fler i puben, fikat eller flyxen på Smålands! Så då vankas det mat, dryck och sång för fulla muggar & Temat för festen är Villains!
Precis vad man behöver en regnig måndag som denna ;) !!
 
 
 
Kommentera inlägget här: